2014年1月14日 星期二

蕃茄肉丸意大利粉

又要來個清冰箱行動。 今次要清掉的是一小塊煙肉跟肉丸。 我找來蕃茄跟洋蔥來跟它們配搭一下, 就做了這個意粉。

我先把洋蔥切末, 蕃茄切小塊。 我用的蕃茄是罐頭貨式  Tomate pelée au jus, 完全是為了圖方便, 因可以用上那個蕃茄汁, 不用再加蕃茄醬。 先把煙肉跟肉丸煎香, 再加洋蔥末去炒, 等它變軟了, 就放蕃茄跟蕃茄汁。 我跟著放了些香草, 再用胡椒跟盬調味, 最後澆在已煮好的意粉上, 灑上碎芝士。 懶人料理一下子就完成了。

這意粉看來也蠻不錯吧。



17 則留言:

  1. 回覆
    1. 如果食懶落好多茄醬既, 會覺得味道淡D

      刪除
  2. 簡單又美味。我都間中要清倉架, 有時買埋買埋唔記得左 (乾貨, 冰貨和罐頭都有)。

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家去超市之前, 我都巡一次D存貨先, 唔好買完又買

      刪除
  3. 我覺得意粉可以夾到好多清倉物架

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 食慣香港既茄汁炒意, 會覺得味道淡D

      刪除
  5. 哇))))) 我要多D碎芝士呀,得唔得^^

    回覆刪除
  6. 我好鐘意食意粉. 蕃茄肉丸配意粉經典配搭!

    回覆刪除
    回覆
    1. 對我黎講, 另一經典係 Pizza Hut 既香蒜肉絲意粉

      刪除
  7. 正!pasta和飯都是我的最愛呢!!這個懶人料理都不懶啊,最懶係法式carbonara, 只是creme fraiche 跟lardon, 真係懶爆呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 我家中某人都係咁整, 連雞蛋都唔落, 不過我覺得落芝士同雞蛋好味D

      刪除