2014年1月11日 星期六

相同與不同

收拾東西時, 找到了貓糧附送的貓玩具。 我之前沒留意, 現在才發現這牌子的標記竟跟二號的樣子有點相似, 只是二號多了「小鬍子」 。 如果他們想不再用動畫, 用貓兒拍廣告的話, 可以來找我, 好讓我一嚐當星媽的滋味。


假如你有貓兒相伴, 它的廣告會引起你的共鳴。

 

另外, 我沒想到二號原來是一隻不吃魚的貓。 這包由我從香港帶過來的吉吉島出品, 他真的不願開口,  就算把小魚乾送到他臉前, 他也只是聞了一下, 就走開。

 
 

16 則留言:

  1. 二號又幾有明星相!
    不吃魚的貓,即係好似不吃芝士的法國人,或者不吃米飯的中國人。。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能好似王子咁講, 唔鐘意食日本野既法國貓

      刪除
  2. 你好似唔係2號主人卟? 雖然佢黏飲黏食仲黏住

    回覆刪除
    回覆
    1. 俾你識穿左添, 佢紅左, 你千祈唔好同佢原先主人講, 我驚佢話打官司, 爭番個撫養權 XD

      刪除
  3. 不同呢,二號塊面咁對稱,明星要整過架,要大細面同歪歪地先得

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 我以前係香港既貓貓, 魚同雞都啱

      刪除
  5. 小魚乾...腥呀! 可能佢要食新鮮魚呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家包野益哂狗哥, 佢完全唔咀刁

      刪除
  6. 二號係唔食日本o野o既老外.

    回覆刪除
  7. 唔食魚乾,咁你有冇試過俾佢食新鮮魚呀?

    回覆刪除
  8. 哈哈,又真係幾似喎
    我兩隻仔乜都食,尤其細仔,眨下眼望妳清晒

    回覆刪除
    回覆
    1. 二號唔介意食阿花留低個D, 阿花食緊時, 佢就係附近等, 唔咀刁, 無諗過佢完全唔欣賞日本野 ^^

      刪除