2014年1月13日 星期一

鎮公所的賀年活動

前陣子, 我們都收到了鎮公所的通知, 說有賀年活動舉行。 我和J先生參加的原因,不外乎是為了吃免費的 galette。 來參加的都有百來人, 我們還碰見不少鄰居, 不知道他們是不是都是為了 galette 而來呢?



要有收穫,就必先要付出。首先,鎮長來個去年的工作匯報,德政少不了修橋補路,為改善局民生活努力,bla bla bla 了一番,我也開始神遊太虛。鎮長一直說了四十五分鐘,接著還來了省代表,又再 bla bla bla 一會兒,再說了十多分鐘才完結。再來就是頒獎儀式。原來之前有個裝飾房子的比賽, 我倆都不知道呢。



忍耐了個多小時, 我們終於如願以償, 拿到了 galette 跟 cidre。 Galette 絕對不是超市貨色, 好吃得很。 J先生還一口氣吃了三大片,  滿足得很, 晚餐也可暫時擱置。



16 則留言:

  1. 呢兩年都沒有食到galette, 你喜歡frangipani 還是蘋果?
    你們鎮都幾好呀,我家62和99那邊沒有呢,可能佢地條村太細。。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我D鄰居成日都話呢位鎮長肯做野, 比之前個位好喎...我就鐘意食 frangipane 啦

      刪除
  2. fortunately, the cakes tasted good. Otherwise, you wasted your time :)

    回覆刪除
  3. 99度都有呢d架,聖誕前有一次,派咗麵包、香腸同熱酒,好多人散場先到

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢度都有人差唔多完至到, 我覺得點都俾下面呀 XD

      刪除
  4. 食咗三片,梗係好好味喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有人話, 唔好浪費食物, 佢都係勉強幫下手喎 XD

      刪除
  5. 呆坐硬聽45分鐘~~~哈哈~~都好吖~~有野食!!!

    回覆刪除
  6. 要有收穫,就必先要付出: 可以遲到o既啫. kakaka

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地呢D襟撈人, 都係俾下面主人家好 ^^

      刪除
  7. 無免費茶點, 無人有興趣去.

    回覆刪除
    回覆
    1. 又係喎, 香港有蛇齋餅粽, 呢度就有 galette ^^

      刪除