2014年1月24日 星期五

超市小發現

昨天逛超市, 竟見賣花一角在賣「年花」, 一個盒子一朵花,  就盛惠兩歐多。 盒上有「華安」二字, 難道設計的人很喜歡塵世中的一個迷途小書僮華安? XD

小小的開運竹都要差不多五歐。 節儉C9如我就不會買啦。


超市正在推廣亞洲食品。 一個柚子只要一歐元, 很划算, 不過白菜就已經一掃而空。 我在另一超市見到了久違的吉吉島自家品牌 pizza, 像是見了老朋友, 可是我沒把他招呼到我家來。

 

在聽香港的電台節目, 我才意識到下星期五是大年初一。 雖然知道農曆新年將至, 然而卻沒有去注意是在那天呢。 我還在香港時, 必會去八珍買蘿蔔糕和芋頭糕, 每次到旺角總店, 總是人山人海, 而且也要去么鳳買油角和芋蝦, 那兒也是擠滿人。 現在我家一點新年氣氛都沒有, 沒有賀年食品, 沒有揮春, 只有在窗前掛了個福字而已, 看來我要開始習慣平靜的新年啦。





16 則留言:

  1. 我們陪你過平靜年。。。。舊年都有貼下裝飾,不過今年沒有買,還是貼舊的,可能會煮多少少餸,年年有餘呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 我估我連年夜飯都慳番啦 ^^ 或者去亞超有無賀年野

      刪除
  2. 咁我係度祝你萬事如意,毛孩身體健康

    回覆刪除
    回覆
    1. 身體健康最重要, 我都祝你心想事成

      刪除
  3. 下星期五是大年初一呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哎呀, 年紀大, 對眼都有問題, JJ, 我改番啦, xiexie

      刪除
  4. you know any chinese people near you in FR?

    回覆刪除
    回覆
    1. I don't know any Chinese ppl in my district

      刪除
  5. 中式節日我都好少注意啦。。
    柚子今年又平及好食,趁機食多d啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得一歐個, 好抵喎, 會入貨呢

      刪除
  6. 唔需要習慣平靜地渡過中國新年, 可以在網上 print揮春, 可以一樣整一餐食賀新年,可以在網上睇維港煙火架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 又係喎, 整下野食都好, 維港煙花我就無乜興趣

      刪除
  7. 柚子特價時都係一歐. 我都係平靜地過年

    回覆刪除
    回覆
    1. 一歐真係幾抵食, 王子新年都無節目?

      刪除
  8. 好多時過年,年卅晚我都要返工,亦唔駛派利是,每年我都整吓蘿蔔糕,年糕,自已鍾意食嘛。

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港過年時, 好似逆轉時空咁, 幾多號, 星期幾都唔記得, 淨係知大年初幾

      刪除