2014年1月4日 星期六

公路上的馬鈴薯

每逢星期六, 都有人駕著拖拉車, 停在公路一旁, 售賣馬鈴薯、洋蔥等, 價錢都比超市便宜。 不過因為是農夫從田裡直接運來, 所以沒像超市賣的, 完全沒經過什麼處理。 我們買回來後, 在烹煮之前, 一定要先把它表面上的泥土清洗掉。


今天的收穫: 5kg 馬鈴薯跟 2.5kg 洋蔥, 只需3.5歐元, 絕對超值, 「慳家」C9如我又怎會錯過。

18 則留言:

  1. 1kg薯仔我都有排食, 5kg我冇可能食晒.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有兩個人嘛, 而且平時整湯, 薯蓉, 薯餅都會用, 都還可以啦

      刪除
  2. 回覆
    1. 會架, 不過我批左佢之後, 用水+醋浸過至用, 而家都未中毒身亡 ^^

      刪除
  3. The 岀芽 potatoes can be planted into your garden and you will have potatoes in the future!?

    回覆刪除
  4. 我哋呢度買五磅庄薯仔平過散買,都要食好耐。5kg 真係要食好多餐呀。

    回覆刪除
  5. 我見過5kg 馬鈴薯賣1.3歐元,都係唔敢買

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地5kg賣2歐元, 如果預計食唔完, 我地買番黎之後, 會俾D鄰居分享

      刪除
  6. 網友講得對呀,埋一個在花園泥下,佢好粗生,会生好多個架,抵種呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我家花園唔算大, 都種左D野, 家中某人話, 唔好俾D薯仔霸左D位喎

      刪除
  7. 十分抵丫,我覺得歐洲D薯仔特別好食

    回覆刪除
    回覆
    1. 會唔會佢地又落牛油又忌廉煮, 所以好味呢?

      刪除
  8. 聽講話用洋蔥浸紅酒來飲有保健作用,你度紅酒我估都唔會貴,可以考慮考慮

    回覆刪除