2014年1月22日 星期三

狗哥的新衣

終於收到了為狗哥添置的新衣, 以後無論在寒冷的一天, 又或是在下雨的一天, 他都可以繼續出發。



我們也帶他去了獸醫作一年一度的健康檢查及防疫注射。 他一進去診所, 就嗚呼個不停, 我們要輕撫他, 他才安靜下來。 他健康良好, 不過因為他在一年之間增磅了6kg, 今年我們要多注意他的飲食。 (如果換了是我, 一年間長胖了6kg, 我應該會發神經啦。 XD)

有一張貓狗的人類年齡換算表在獸醫診所張貼出來。 我看到初時有點難以接受。 狗哥今年已七歲, 原來已經不再年輕, 但當他跟我們相處時, 仍時會像個小孩子撒嬌。 我希望他在我們家能如以往, 健康快樂生活下去。




20 則留言:

  1. 有無諗住養多隻等狗狗有伴?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地唔想佢覺得佢老左我地唔再錫佢, 所以唔會養多隻啦, 佢平時有貓貓陪, 都可以架

      刪除
  2. 狗哥著咗衫好型仔
    我細b已10歲,歲月如梭

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇番佢幾年前D相, 個時仲係BB樣, 我地有共識, 唔諗住, 亦唔提, 希望佢係度開心生活啦

      刪除
  3. 回覆
    1. will do~~ really hope he has a beautiful life here

      刪除
  4. 回覆
    1. 而家要注意佢飲食, 佢係一隻為食狗, 我地都要忍手唔好俾零食

      刪除
  5. 狗哥都唔係好老姐
    肥左咁多真係要減下,太好食好住嘛

    回覆刪除
    回覆
    1. 要注要飲食, 一下子肥太多對佢健康都唔好, 而且佢唔算後生, 更加要小心

      刪除
  6. 第一次見Wooley時佢得我手掌咁大, 唔經唔覺都六歲半了. 希望大家既毛小孩都繼續活得開心健康

    回覆刪除
    回覆
    1. 希望佢係我地度生活得幸福快樂呀

      刪除
  7. 回覆
    1. 佢呢件衫真係幫佢遮左好多贅肉, 證明衫既衣料都好重要嘛

      刪除
  8. 你睇佢著新衫個樣幾得戚,一年肥咁多一定要減肥呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 件衫D料夠挺, 幫佢遮哂D肥肉, 佢都好鬼鐘意件衫, 唔抗拒著呀, 而家要俾少D零食佢, 希望佢遲D暖番, 出去行下, 會好D啦

      刪除
  9. 回覆
    1. 證明人靠衣裝之外, 狗都要打扮下架 ^^

      刪除