2014年1月5日 星期日

好夢正酣

J先生常掛在嘴邊, 希望寶貝們在我家有 une belle vie。 看到他們倆, 應該在我家生活得也頗愜意。



20 則留言:

  1. 上下格床 :D

    我都好鍾意睇兔地瞓豬 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇見佢地咁, 我會覺得佢地應該係我屋企都生活得唔錯掛 ^^

      刪除
  2. 又真係好relax! 重識得揀地方睡添^o^

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地真係完全無壓力, 好玩到極 =D

      刪除
  3. 小爱熟睡的樣子最令人安樂, 我都儲起不少牠們睡覺的照片, 找日也要出個post.

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 出面凍嘛, 屋內暖笠笠, 最啱瞓一瞓

      刪除
  5. 回覆
    1. 我都想每日都咁過, 食得好, 瞓得夠 ^^

      刪除
  6. 回覆
    1. 日日都識返屋企, 應該係我地度都開心掛

      刪除
  7. 兩隻都肥厮大隻,又瞓得咁爽,生活極度愜意啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地日日都瞓到自然醒, 之後食下玩下, 都幾係二世祖既生活架 ^^

      刪除
  8. 回覆
    1. 係呀, 出去玩完又番黎, 食下瞓下, 都幾爽架

      刪除