2016年9月22日 星期四

花生椰絲糯米糍

糯米糍是我中學時代家政課習作, 自此以後, 從沒做過, 即使我蠻喜歡吃啦。

我印象中的糯米糍, 是糯米粉團包著餡料, 再放上蒸鍋蒸熟, 然後把糯米糍表面沾上椰絲。 可是谷歌大神給我的食譜, 十之八九都是把糯米粉團蒸熟, 才和餡料合體。 我不禁懷疑我的記憶力是不是衰退了... (╥_╥)

好了, 一口氣做了十多個, 不消五分鐘就給我和專員全 KO 了。要是我還在老家, 我可寧願去「香港終於有手信」買來吃就算了, 最少之後不用洗碗, 嘻。      



18 則留言:

  1. 你好叻呀
    我好鐘意食糯米糍

    回覆刪除
  2. 糯米糍我鍾意食,不過淨係鍾意芝麻餡,同埋無椰絲果種

    回覆刪除
    回覆
    1. 少少似,我覺得好食過大福餅,比一般嘅大隻同軟腍,外面係用炒過嘅糯米粉或者黃豆粉,代替椰絲

      刪除
  3. 原來家政課有得學整糯米糍,真好
    洗碗係我強項XXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 我中學D家政課都有野學架, 只係我對 needlework 毫無興趣, 反而煮下野食, 就OK
      我同你相反, 洗碗怕怕

      刪除
  4. 係攪勻粉團攤上搽咗油嘅碟上蒸熟,攤凍後再包.
    包時最好手上都有少少油份,咁樣就唔會黐到成手都係.

    回覆刪除
  5. 我懶人做法,包餡搓圓,用煮湯丸方法煮熟沾椰絲,不過,要即食。

    回覆刪除
  6. 花生椰絲餡的糯米糍最好食,不過我整得唔好,所以次次整紅豆餡。

    回覆刪除
  7. 回覆
    1. 因為個口感. 湯圓,上海年糕呢類嘅嘢我都唔like食.

      刪除
  8. 自家製啱口味所以先咁快食哂呢,既然專員咁欣賞,辛苦d都值嘅!:)

    回覆刪除