2016年9月25日 星期日

手信

鄰居外遊歸來, 給我們帶來了手信。  鄰居可了解專員,  送他兩小瓶酒。 杯子和磁石貼也算實用。




你們可知道到了那兒遊山玩水?
 

鄰居說, 那裡風景怡人, 可惜活動選擇不多。  我之前可沒想過到那兒去, 但看過他們臉書的相片後, 我相信是值得一去啦。 

20 則留言:

  1. 黑山
    真係仲有人買杯同匙扣😅

    回覆刪除
  2. 咁啱我上排都有提議過王子去呢度,靚係幾靚,不過真係純粹渡假睇景地方

    回覆刪除
  3. 你和鄰居關係咁好,出遊都有手信,又上埋FB。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度D街坊都幾好架, 係有一兩家人比較麻煩

      刪除
  4. 我覺得嗰度嘅山路有d似萬里長城,而個古城都值得一去!:)

    回覆刪除
  5. 東歐人民風景的確好吸引,
    妳地由法國去就近好好多,方便呀😊😊

    回覆刪除
    回覆
    1. 好似直航兩個幾鐘機
      東歐我只路過 Budapest

      刪除
  6. 黑山個名令人好有想像空間。 有段時間唔鍾意磁碳貼, 鎖匙呢種旅行紀念品, 但宜家睇返以前儲果嚟, 旅行嘅感覺會出返嚟呢。

    回覆刪除