2016年9月7日 星期三

酒杯

專員哥送來一套酒杯, 可能他知道專員有收集酒杯的習慣。 專員特意買 Chimay 啤酒回來給酒杯剪綵。



我對酒完全一曉不通, 身為電視迷的我只認識青島、藍妹、嘉士伯。 有天我們去了 bistrot 喝咖啡, 跟老闆聊起, 老闆說 來自比利時的 Chimay 是至佳啤酒之一。 

我偷偷找來專員部分酒杯來一張大合照。 在拍照時, 我腦海響起了... 酒杯敲你個頭, 我阿媽話痛... ^ω^


 

27 則留言:

  1. Chimay好喝哪? 我喝啤酒只能一杯止, 不是因為醉, 而是怕肚漲。 後來發現我較受得黑啤. 健加士黑啤( 我都只係讓大牌子)幾好飲, 推薦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔飲架, 只呷左一啖, 專員就話好飲啦

      刪除
    2. 嘩! 我哋終於在網上同步出現! 驚喜!

      刪除
  2. 我屋企以前都有好多牌子酒杯,之後俾我全部掉哂.
    未睇到最後, 我腦裡都係出現呢首歌XXD

    回覆刪除
  3. 個個杯都有LOGO,一定是專員的心頭好啦

    回覆刪除
  4. 酒杯敲你個頭, 我阿媽話痛...有趣,但未聽過。

    回覆刪除
    回覆
    1. 鄭敬基的歌,酒杯敲綱琴,已經給人無限次創作,改到阿媽都認得

      刪除
    2. 但係我最記得係林生呢首

      刪除
  5. 竟然漏咗“生力啱哂我哋!” 哈哈!

    ~~電視精上

    回覆刪除
    回覆
    1. 人生有個真正朋友, 的確好極!
      我差D唔記得 ^^

      刪除
  6. 回覆
    1. 有D係專登買架, 隻豬杯就係同啤酒一 set 架

      刪除
  7. 係咪飲過嘅牌子先儲?

    回覆刪除
  8. 我哋依家開始流行賣青島,泰國象啤,asahi同kirin

    回覆刪除
  9. 咁多杯有冇個大玻璃柜去放好佢呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地有個架, 可以倒掛D杯, 仲有個小櫃擺起

      刪除
  10. 林生首經典歌你仲記得!!!XXXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 俾佢呢首洗哂腦
      你記唔記得有首叫《陪著你嘔》? XD

      刪除
  11. 睇唔到左手邊隻杯腳係咩動物呢!

    回覆刪除