2016年9月5日 星期一

男兒身

每次看到這張照片, 專員總會說, 它可以證明 Rouquin 的而且確是男生。 


這笑話是不是很爛? (>y<)

Rouquin 性格被動, 除了撒嬌外, 他想要什麼, 都只會乾等, 等開門, 等零食。 黃昏時, 少爺會主動在廚房守候, 我注意不到他時, 他就會溫馨提示。 Rouquin 想吃 Felix, 而盤子空無一物時, 他就呆坐, 什麼都不吃, 直到我們注意才罷休。 





有時我看到他躲在一旁, 便會學著他喵~喵~, 他又會對著我喵~喵~ 然後就會走過來。 專員演繹貓語, 其實他想說他不明白我在說什麼。 ⋋_⋌
 

22 則留言:

  1. 喵星人都係一樣罐罐養百樣喵, 各有性格.

    回覆刪除
  2. 的而且確是男生> kakakaka,仲好粗壯。

    回覆刪除
  3. 我覺得Rouquin 係文靜的女生,唔似頑皮仔囉。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢真係好嗲, 有時唔駛叫, 佢自己都走過黎, 痴住

      刪除
  4. 第一張相真是好攪笑。

    回覆刪除
  5. 在網上,成日見到D貓貓狗狗,到時到候會叫主人起床,都好神奇架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地有時都會架, 不過多數係要出去玩, 我仲瞓緊, 佢地就會叫醒我

      刪除
  6. 第一張相真係笑C!

    好少見到連食都咁被動嘅喵。:)

    回覆刪除
  7. 養貓養得耐,自然會說貓話,有時還會夾雜著BB話

    回覆刪除
    回覆
    1. 我話你知, 我有時問佢地錫唔錫我, 俾人話我傻呢

      刪除
  8. 我家貓唔會回應我的,而且好少叫

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地都好少叫, 少爺想食想出門就叫, Rouquin 就會應我啦

      刪除