2016年9月28日 星期三

面試

鄉下人又要出城, 此行是為了居留續期面試。 適逢專員休假,  他可以和我一起去。  雖然用上了 Waze 導航,  卻也找了好一陣子,  兜兜轉轉, 才找到那個 préfecture。 
 

面試歷時十分鐘左右。 面試官一開始只提出有關個人、工作的問題。 後來她問我會不會讀寫法文。 當我說我可以啦, 她就給了我一份考卷, 要我作答。 當中問題主要都是測試我的法文程度和對法蘭西的認識,  例如: 
 

  • 什麼是法國國家格言?  
  • 法國國慶日是那天?
  • 誰是法國首相?
  • 說出法國三大城市。
  • 法國女性有沒有投票權?

最後就是配對閱讀。 題目不算艱深,  只是要寫 fraternité 時, 我腦袋突然一片空白,  最後居然寫成了 farternité。 面試官即時覆核,  也指出我這個錯誤, 同時也說一個小錯誤沒有影響, 我是順利過關啦。
 

面試完畢, 心情也放鬆了。回程途中, 見到老麥, 就停下來。 本來只想吃雪糕, 結果是...



32 則留言:

  1. 如果住咗咁上下年頭同埋之前已有法文底, 呢幾個問題絕對難唔到你啦.
    拼寫小失誤, 係人都會, 完全唔係問題囉.
    專記依家都不時有新野,有d幾好食.
    難得出城, 有冇順手入貨.

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 之前好緊張, 仲背哂所有 Minister D名, 好彩都係問個熱門咋

      刪除
  3. 續居留我度聽講唔難。

    回覆刪除
  4. 恭喜順利過關~~~呢d面試要幾多年一次架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次係為十年居留, 所以要面試, 之後再續係點, 我又唔知呢

      刪除
  5. 我哋方便好多,一take過,考完試以後政府唔再煩你

    回覆刪除
    回覆
    1. 係咪考完就可以入籍?

      刪除
    2. 唔係,考完政府會簽發需續期居留或者長期居留,視乎居留原因,入籍就另外考入籍試

      刪除
  6. 咁要幾時至有正式o既居留權﹖

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家我可以居留, 之前要年年續期, 今年可以申請十年, 希望有一排唔駛煩

      刪除
    2. 咁幾時至可以正式成為公民﹖

      刪除
    3. 其實去到第四年, 我可以試下申請, 不過之前要考到B1, 同埋好多人都話好煩, 或者等多陣至諗啦

      刪除
  7. 回覆
    1. 頭1-3年要年年續, 踏入第4年, 可以申請十年居留, 不過入籍又係另一回事啦

      刪除
  8. 是否年年都要續期,要多少年後才有正式居民身份?

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果過關, 就可以有十年居留權, 不過入籍又係另一回事啦

      刪除
  9. 可喜可賀...以後唔使再麻煩續期居留 ??

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果順利, 煩少十年咋, 之後點, 我又未諗 ^^

      刪除
  10. 法國三大城市係巴黎馬賽里昂呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 求其寫3個大城市名就得, 唔駛排名次, 我寫左 Paris, Lyon & Rouen

      刪除
  11. http://viu.tv/encore/3-x-1#3-x-1e18gau-jai-faan-geuk

    回覆刪除
    回覆
    1. 友人推介 對不起 標籤你, 我仲未搵到

      刪除
  12. 比我考實C,我有串字障礙

    回覆刪除