2016年9月3日 星期六

牛油皮蛋撻 ~~ 挑戰再挑戰

我前陣子不知道發了什麼神經, 不停試做蛋撻。 失敗了好幾次, 但是我不服氣, 沒有放棄, 終於做到了我想要的效果。 雖然未至於 perfect, 不過我已經十分滿意。


坊間食譜何其多, 材料份量大同小異。 爐溫就各有不同, 有人用 220ºC / 200ºC, 有人就用 180ºC。 這三個溫度, 我都嘗試過, 結果是: 蛋撻變萄撻, 或是蛋汁裂面, 又或是撻皮烤得過火。 最後我把蛋撻放在焗爐下層, 以 160ºC烤焗三十分鐘, 再關火焗十五分鐘。 所以俗語「盡信書,不如無書」是有道理的。

  

19 則留言:

  1. 咁好你仲有咩未達標?
    好多所謂譜根本係冇用
    信自己好過

    回覆刪除
  2. 整咗咁多,有無分啲比鄰居?

    回覆刪除
    回覆
    1. 有架, 佢地都話好味 (可能係客套說話) XD

      刪除
  3. d蛋好嫰口,新鮮出爐食一定超正!

    回覆刪除
  4. 整得好靚呀,我都有不少10個食譜,最終都係覺得爐溫的問題。

    回覆刪除
    回覆
    1. 人人個爐都唔同, 真係唔好信哂食譜

      刪除
  5. 我第一次整蛋撻,也是變左葡撻,哈哈!

    回覆刪除
  6. 整嘢食真係要靠自己經驗

    回覆刪除
    回覆
    1. 我睇個節目, 跟住D食譜書煮, 最後主持人話, 我估個作者自己都無煮過, 笑C我

      刪除