2016年9月26日 星期一

The Walk

電影 The Walk 描述來自法國的 Philppe Petit 於1974 年在當時世界最高的世貿中心雙子塔之間偷偷架起的鋼索, 完成一個小時高空走鋼索的表演。


雖然明知道是電腦特技, 但在高空遊走於南培和北塔之間那一幕,  的確令我有眩暈的感覺。 我印象深刻的另一幕, 就是男主角和伙伴到一家商店買對講機。 他們在悄聲說著法文討論, 沒想到店東突然以法文回應。 店東看到他們驚愕的表情, 便說:「你們認為只有你們在紐約市會說法文。」它令我想起那些年當背包客, 與同伴高談闊論, 常以為其他人不懂我們在說什麼。

然而我不明白為什麼導演不起用法國演員來當男主角呢?  聽著 Joseph Gordon-Levitt 說著帶有法國口音的英文, 實在有點突兀。 

某人回答我說, 因為 Gérard Depardieu 會把鋼索也踩斷。 一個好冷的笑話, 完。 /(_-_)l

13 則留言:

  1. 在高空遊走於南培和北塔之間...一定驚心動魄。

    回覆刪除
    回覆
    1. 真人真事, 無安全網, 就算而家都咩人敢做

      刪除
  2. Joseph Gordon-Levitt係呢套戲幾作狀下
    跟住佢又做斯諾登啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 會唔會對佢黎講, 有D難度呢? 又要顧口音, 又要好似好犀利踩鋼線

      刪除
    2. 故事大家都知,冇驚喜。只係佢偷資料嘅方法唔知真唔真.仲有少少香港實景囉.

      刪除
  3. 依家電視劇都用很多特技,所以見到電影咁玩法都接受到。

    回覆刪除
  4. 都想睇下佢個特技,好似都好靚好真
    以前去日本偏遠地方都會覺得附近唔會有人聽懂廣東話,依家都唔敢
    專員喱個冷笑話.......有冇𧨾到你一笑先XXD

    回覆刪除