2016年9月9日 星期五

Tarte tropézienne aux fruits ~~ 試食篇

超市麵包部推出新出品 Tarte tropézienne aux fruits , 我又即管買回來一試。



Tarte tropézienne aux fruits 應是 Tarte tropézienne 的變奏版本。 Tarte tropézienne 是 Saint-Tropez 的必吃甜品。 話說五十年代初, 波蘭裔的 Alexandre Micka 來到 Saint-Tropez, 開了家糕點鋪。 他從他祖母的食譜中得到啟發, 把 brioche au sucre 一開為二, 再以 crème pâtissière 奶黃和 crème au beurre 奶油作夾心。

Brigitte Bardot 在 Saint-Tropez 拍攝電影 Et Dieu… créa la femme 時, 麵包師傅負責給劇組提供饍食, 當然包括這有名的甜點。 Brigitte Bardot 甚喜愛這道甜品, 還建議麵包師傳給它個名字, 如 la Tarte de Saint-Tropez 。Alexandre Micka 最終選擇採用 Tarte Tropézienne。

老實說, 那層夾心是有點膩, 我出盡九牛二虎之力, 才吃掉了一半, 結果要專員出手, 才不至於浪費食物。 儘管如此, 如果我有機會到 Saint-Tropez 一遊, 我都要一嚐著名甜點。


 

16 則留言:

  1. 唔知喺咪香港雜果忌廉賓??

    回覆刪除
    回覆
    1. 雜果忌廉賓, 我無食過呢, 不過我估香港個 cream 無咁厚

      刪除
  2. 下次你要出盡洪荒之力就可以成個食哂了💪🏻😂

    回覆刪除
  3. 好似雜果蛋糕嘅包包版咁。俾我可能會咇走dd奶油/黃餡嚟減少罪惡感(自欺欺人)!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地至愛就係個層 cream, 不過真係好膩

      刪除
  4. 法式甜品麵包蛋糕全部都好食過英國的,不甜,有特色。

    回覆刪除
    回覆
    1. 基本佢地整嘅都好食, 難食又真係少有

      刪除
  5. 呢個應該唔啱我,睇落真係好肥

    回覆刪除