2019年4月13日 星期六

條件反射?

話說我們去了教堂, 不曉得是為了看紀錄片還是電影。 教堂內非常昏暗, 內裡沒有其他人, 我們坐在最後一排等着。 專員提議我去問問人家要不要幫忙, 然後他就走開了。 我走向身後一間小房間, 小房間亮起微弱的燈光。 忽然兩隻小老鼠向我衝過來, 嚇了我一跳, 我想也沒想便起腳將牠們踢走。 

身邊突然傳來了專員的聲音。他對我說:「幹嗎踢了我兩下?」

🙄🙄🙄

我那時才驚醒, 原來上述都是夢, 只有踢了他兩腳倒是真的。😂😂 

不知道我會不會夢到要比武時, 會給他來個北斗之拳?
網上圖片



 

15 則留言:

  1. 好搞笑呀!XDXDXD

    好在唔係見到老家嘅美食,如果唔係可能一大啖咬咗落去専員度添呀!

    回覆刪除
  2. 好耐前我都試過打咗枕邊人2拳,即刻醒咗知道自己發緊夢
    之後佢話如果當時我攞住把刀,咪斬死佢😂😂😂

    回覆刪除
  3. 你其實係咪已經想踼佢好耐,條件反射,哈哈

    回覆刪除
  4. 好搞笑,下次専員發夢又踢番妳

    回覆刪除
  5. haha!
    你借D意!伸專員兩腳!:P

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係無意識, 突然聽到佢問我, 即時醒左

      刪除
  6. 你好勇喎見到米奇都敢去踢@@

    回覆刪除