2019年4月29日 星期一

Lady M(o) 之 五百層蛋糕

話說前街坊相約大家來個 apéro。 到別人家裡作客, 我始終都不習慣兩手空空。 想做甜點, 又不想用焗爐, 後來想起很久沒有做過的 gâteau de crêpes, 於是行動派又出手啦。

據說 M夫人的 gâteau de crêpes 共有25層, 喚作千層蛋糕。 我只做了一半而已, 因此我稱之為「五百層蛋糕」。 中間夾有crème au citron et chocolat blanc 檸檬白朱古力忌廉。  不知道 M夫人有沒有這口味呢?




16 則留言:

  1. 好大個啊!
    賣相不錯!
    相信味道也會不錯啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢個應該係20cm
      如果鐘意食檸檬蛋糕, 一定會鐘意食呢個

      刪除
  2. 我真的以為要做五百層,原來只是十多層,咁都好啲。

    回覆刪除
  3. lady m 的蛋糕貴到癲
    lady mo的蛋糕口水流

    回覆刪除
    回覆
    1. 我上網睇左, 原味6吋都要賣$480... 😳

      刪除
  4. 法國製造嘅更正宗就真!做呢個真係好好心機呢!

    回覆刪除
  5. 你對摺再疊起。去到鄰居時話只帶半個千層蛋糕咪得囉.

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個主意唔錯, 不過平時好少會帶"半個"蛋糕

      刪除