2019年4月3日 星期三

逛 brocante ~~

天氣轉暖,brocantes 又陸續出現。  逛 brocantes 是我們週末的節目中,除了可以出外走走透透氣,有時也會找到舊物心頭好。

本年度我們逛的第一個brocante, 到達時,停車場已泊滿了車,轉了幾圈,才找到位子。
中場休息,來杯咖啡,別期望會有多好喝。

看看我有什麼收獲。

盤子大得可以放得下 Rouquin。 當專員捧著走時,一位太太問他買這麼大的盤子用來做甚麼,他自以為很幽默,說用來煮🐈,結果反被人家白了一眼。 😆

18 則留言:

  1. 用咁嘅膠杯裝咖啡真係唔飲都吧
    呢個世界大把呢d懶有"人性"之人

    回覆刪除
    回覆
    1. 叫做行得耐坐下, 無預到佢好飲啦

      刪除
  2. 隻盤真係好巨喎,放喺Rouquin隔離,佢可能會誤會今晚加餸喎!;P

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地放佢入去, 佢驚到走都走唔切 XXD

      刪除
  3. Rouquin可以走入盤處瞓覺豬。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地放佢入去, 佢驚到走都走唔切 XXD

      刪除
  4. 唔通你就係用個盤嚟裝CD?

    回覆刪除
  5. 我都鐘意行跳蚤市場,香港冇

    回覆刪除
    回覆
    1. 我見好多人都會放上網賣, 唔會好似 garage sale 咁

      刪除
  6. 我都好耐無買過CD....
    用來整大菜糕都唔錯

    回覆刪除