2019年4月17日 星期三

大火過後

巴黎聖母院大火過後, 現在要面對的問題就是如何重建。 總統昨天晚上發表了電視講話, 說要五年內重建這個法國標誌。 

至於失火原因, 現已展開調查, 亦表明調查相當複雜, 我相信短期內都不會得到答案。 當然亦有不少陰謀論在網上流傳, 有些人不認同這是「意外」。

與此同時, 不少富豪都捐款支持重建。 女明星 Salma Hayek 的丈夫 François-Henri Pinault, 即著名品牌 Kering 集團的主席 & CEO 率先捐出一億歐元。 LVMH 的 CEO Bernard Arnault 也宣佈捐出一億歐元。 L'Oréal 家族亦捐了二億歐元。 要是商界在本地對招聘、加薪、投資也是如此慷慨,  那該有多好。

一提到巴黎聖母院, 自然會想起作家雨果的《鐘樓駝俠》。 這本小書在大火之後成為了法國 Amazon 暢銷榜的第一位, 十大位置中, 同樣也佔了六位。


 

17 則留言:

  1. 希望佢可以似倫敦聖保羅教堂一樣浴火重生

    回覆刪除
    回覆
    1. N年後, 大火就係佢其中一段歷史

      刪除
  2. 如果可以5年內重建成功都唔錯,我以為會係十年以上嘅事。^^”

    回覆刪除
    回覆
    1. 總統係咁講啦, 話時話, 都唔知到時佢仲係咪總統

      刪除
  3. 五年時間重修,你估得唔得呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我見報紙有人話得啦, 我就未必咁樂觀
      我寧願佢慢慢做, 做好D, 唔好因為想趕工, 攪到唔三唔四

      刪除
  4. 5年就無可能喇,總統開張空頭支票,其實希望 2024年奧運時完成重建。

    回覆刪除
  5. 火災...真喺好令人好惋惜
    外國修復文物工作經驗好豐富都有咁大意外,但我在新聞,見工人割切聖人個銅頭,為方便搬運,都覺不妥,產生火花好大

    回覆刪除
  6. 五年重建真係算好樂觀喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 之前維修都話要兩三年,而家重建五年內完成,冇可能做到 簡直無可能

      刪除
    2. 同時應該仲有關於奧運工程...

      刪除