2019年4月10日 星期三

Milk Is Coming~~

新一季的《Game of Thrones》將於星期日播出。 家中有 Canal+ 的話,  在美國播出後一天, 我們就可看到, 不過沒有法文配音 (通常第一集除外), 只有法文字幕。  今季的第一集甚至在凌晨3點便播,  我應該會錄下, 第二天才看。

GOT 的宣傳鋪天蓋地, 估不到 Oreo 也不錯過機會。 這個廣告共用了超過2千塊餅乾才完成。  


Oreo 去年在這起用了 Owen Wilson 拍了數個廣告, 主題是 《Do you speak Oreo?》,  攪笑為主, 中心思想依然是「一擰、一扭」, 我本來想在這兒分享,  可惜 YouTube 影片只限法國收看呢。  

16 則留言:

  1. 回覆
    1. bodyguard都係Richard Madden,但佢個造型好鬼老土,我最鐘意佢果套A Promise

      刪除
  2. 我無睇過game of thrones,都係oreo啱我多啲,食嘅時候會摧眠自己睇唔到artificial呢個字,嘻嘻!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有人話食Oreo會痴肥架 XXD
      我好少食夾心餅, 鐘意食 shortbread 多D, 一樣係肥C人

      刪除
  3. 二千塊餅乾,若果每日食兩塊,都有排食。

    回覆刪除
  4. 一聽到主題曲已毛管戙,好想快啲睇!

    回覆刪除
  5. winter is coming! 絕對萬眾期待。

    回覆刪除
  6. 乜唔配音咁好㗎,我呢邊乜鬼都配音。

    回覆刪除
    回覆
    1. 第一次播, 可能配唔切音, 之後再播, 就會有配音版本
      好多人會睇唔明, 睇唔慣字幕呀

      刪除
  7. 回覆
    1. 未算係忠粉, 不過我覺得好值得睇

      刪除