2019年4月27日 星期六

老家與味精

一則娛樂新聞:

Paul Rudd 在 Jimmy Fallon 的節目當嘉賓是, 明顯是為了宣傳最新一套的《復仇者聯盟》電影。  他來過香港兩次, 更提及第一次到香港的情況。 他當時由紐約飛香港, 在機上喝了兩碗湯, 隨後去了洗手間, 頭暈目眩, 最後暈倒。 

原來蟻俠的身手有多敏捷, 都不敵味精的威力。 他對味精過敏, 因此有如此反應。

我不禁有疑問, 不曉得他在老家及鄰近地方宣傳時, 有沒有吃中菜呢。 以前上茶樓後感到口渴, 要喝可樂解毒。 友人試過元朗某出名食肆後, 心跳加速。   Paul Rudd 可以如何防備呢? 我真的有興趣知道。


14 則留言:

  1. 有個廚師講過,對d乜乜物物過敏都係d先進國家會有嘅問題
    d窮地方完全冇呢d事情

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能食左中左招, 窮地方D人都唔知係敏感

      刪除
  2. 我都唔太受得味精,以前去街食晚飯,夜晚瞓唔到覺,近年香港好多食肆似乎對味精改良左。

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家好多都標榜無味精, 而且無落得咁重手

      刪除
  3. 我反而覺得老家中廚較有料,落嘅味精已經比呢度輕手。^^”

    回覆刪除
    回覆
    1. 老家好多都唔弱架, 有時一食就知落左師傅啦

      刪除
  4. 咁佢對味精敏感得好嚴重喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 醫生話對味精嚴重都會有此病徵

      刪除
  5. 酒樓餐廳有味精我唔多like,但係薯片,即食麵我又受喎.

    回覆刪除
  6. 在機上喝了兩碗湯<===佢喱類貴客其實係咪可以向航空公司講明餐飲的特別要求?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得奇怪
      定係有人帶上去食呢? 呢個又無咩可能, 所以我都有疑問

      刪除