2019年4月5日 星期五

比利時列日鬆餅 Liege Waffle~~

凌晨四點多, 好夢正酣, 主子 Rouquin 一心要外出, 奈何奴婢不加理會, 他唯有駛出殺手鐧音波功, 奴婢沒法不起來開門, 主子心願得償。
可憐奴婢沒飲豬肉湯, 卻依然眼光光, 電視又無甚看頭, 為了打發時間, 走入廚房開工。
 

從來沒有想過以比利時列日鬆餅當早餐。 專員見到時, 當然雙眼發亮 😍

我是不是要特此鳴謝 Rouquin 呢? 😆


22 則留言:

  1. 凌晨四點多...使唔使咁早呀
    外形好我地啲格仔餅。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時就五點幾, 好錫我, 知道早睡早起身體好 XXD

      刪除
  2. 應該是專員要鳴謝Rouquin...XXD

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 佢初時行來行去整D聲, 我已經唔理佢, 最後出音波功, 真係頂唔住

      刪除
  4. Rouquin咁早就出去打擸孝敬妳。;P

    最大得益一定係專員有咁靚仔嘅早餐食!

    回覆刪除
    回覆
    1. 講開佢無帶過米奇/翠兒返來探我
      佢見到時真係雙眼發亮

      刪除
  5. 益咗専員有好嘢食,専員要錫晒Rouquin

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢有D偏心架, 錫黑蚊蚊多D, 因為黑蚊蚊好鐘意痴住佢

      刪除
  6. 回覆
    1. 係叫列日 waffle, D人將 Liege 譯成"列日"

      刪除
  7. Liege Waffle同平時見嘅有乜唔同呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 平時食嘅應該軟身D, 似我地食嘅格仔餅, 用 baking powder
      呢個整個麵團, 用酵母, 等佢發酵, 之後排氣, 再放 pearl sugar, 焗時就會有焦糖效果, 而且外脆內軟

      刪除
  8. 凌晨4:00.....@_@
    Waffle好吸引呀~~~

    回覆刪除
  9. 至like比利時鬆餅,
    妳做得好覩,一定好味
    我自己試做,但失敗咗

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝誇獎~~
      失敗左可以再試, 我整野都未必一次成功, 唔成功再來, 成功時好有滿足感

      刪除