2019年4月8日 星期一

法式浪漫?

上回提及一個使我鼻子發酸的廣告。 其實這家超市的電視廣告一向水準不俗, 兩年前他們還有以「愛」為主題的廣告, 同樣是3分鐘, 我卻不覺得它浪漫, 甚至或與事實不符。😉


要是收銀小姐不是美少女, 而是中年婦人, 見到男主角買了一大堆垃圾食物時反白眼, 我相信男主角應該不會因而「改過自新」, 或者還會咕噥 Are you juging me?  

男主角在超市見不到芳蹤, 最後在超市外碰上正在休息的美少女, 何其浪漫。 可惜我平時見到休息的員工大多在外面聚會聊天「打邊爐」, 跟廣告中的畫面相差遠呢。可能是我太現實了, 不懂欣賞這份法式浪漫。😁





23 則留言:

  1. 要現實中尋找浪漫除了偶遇,更多係鋪排

    回覆刪除
    回覆
    1. 我最怕係"歡喜冤家", 邊有咁得閒攪小把戲引人注意 XXD

      刪除
    2. 平時見好多港女成日咁架,幾廿歲人扮嗲雞仔聲,超作嘔🙄
      你有冇睇權力遊戲呀?上個月起HBO一台廿四小時全播足一個月,依家仲未停,我過足癮,又上網煲哂7季,8季月中有了🤗

      刪除
    3. 歌都有唱啦, 三張幾野, 紮起辮仔, 青春美麗, 又無失禮 😁
      最怕D盛女講野都咁 👉👈

      刪除
    4. 而家等緊第八季, 等到頸長
      之前睇左 Bodyguard, 超正

      刪除
  2. 香港D收銀睬你都傻
    話之你男人買衛生巾OR阿伯買胸圍
    頭都不會抬一下
    只會最後講幾錢...

    回覆刪除
    回覆
    1. 你令我想起我以前同朋友講
      如果想去城市掃把做收銀, 仲要一定識講 No.1 please, No. 2 please, No. 3 please ....

      刪除
  3. 個收銀女仔,好靚女。

    回覆刪除
  4. 係拍戲拍廣告至會有呢,現實邊到會有,咁啲仔昅女就一定有,哈哈

    回覆刪除
  5. 令我諗起曾經聽過有人幻想心儀男士喺沙灘點滿蠟蠋拉住小提琴同佢表白,可惜係發夢無咁早。^^”

    回覆刪除
    回覆
    1. 我反而有朋友成日暗示個個男人都對佢有意, 呢D先至攞你命3000

      刪除
  6. 個廣告意念有點old school過時,好難想像時下後生仔女係靠去超市結識吧XXXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家有好多交友 apps, 仲成日賣廣告

      刪除
  7. 現實歸現實,廣告我一定靚, 如果唔係搵鬼去買嘢, 廣告條橋起碼冇香港的超市咁鬼差, 跟住而家鐵達時手錶嗰個廣告,一生一世條橋咪一樣, 邊有咁貴浪漫呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能我太現實, 唔覺佢浪漫 😁
      香港超市通常都係精明眼, 至抵做主題, 好少sell 溫情之類

      刪除
  8. 幻想是美好的......
    正如有啲男仔話唔鍾意港女,想搵啲唔係咁貪圖物質,鍾意睇書、文靜嘅,其實我識好多,但啲男仔結果都唔會俾呢啲女仔吸引。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我以前識一個, 仲話要女友只有100磅, 呢D都叫神奇呀

      刪除