2020年12月10日 星期四

位居榜末

說真的, 起初看到標題時, 我也有點驚訝。 雖然知道這裡學生的數學水平未必如亞洲國家的厲害, 卻沒有想過表現會如此不濟。

 

話說國際數學與科學教育成就趨勢調查(TIMSS)公布了2019最新結果, 法國學生的表現在歐洲國家中位居榜末, 在經濟合作與發展組織的國家中也是倒數第二。

調查對象是高小 CM1 (約9-10歲) 及初中 4e (約13-14歲)。  高小方面, 歐洲平均分是 527, 法國只是 485。  至於初中呢, 歐洲平均分是 511, 法國就是 483。  15% 的高小學生未能掌握該年級要求的基本知識。  初中 4e 的水平等同 25年前 5e (即比4e低一級) 的標準。  情況真的不樂觀。

為什麼成績會不如理想呢?  缺乏師資是主要原因之一, 招聘數學老師向來困難。 數學老師不足, 因此部份任教數學科的本來就不是科班出身。  課程也不夠嚴格, 乘法、除法的訓練不足, 一些數學概念也沒有提早讓學生接觸、學習, 因此造成有水平越見低落。 

17 則留言:

  1. 我見過d鬼鬼幾廿歲唔識乘數表,超極品

    回覆刪除
  2. 法國人其實好叻計數
    尤其計自身利益

    回覆刪除
  3. 機會黎啦飛雲,係時候開辦珠心算學校喇,哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 但唔知啲家長,肯唔肯駛錢比啲朋友學數學

      刪除
    2. 我見有補習, 但唔似好似台灣、香港成街都係咁啦

      刪除
  4. 這個在香港國際學校的洋學生也要補習數學。

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以應該係大家教數學嘅方法唔同

      刪除
  5. 我呢邊新聞都有報呢邊學生嘅成績,但係我冇留意係點。
    講開數學等我開篇blog講吓我見聞先。

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 呢度高考有哲學呢科, 我估其他地方應該無啦

      刪除
  7. 數學與科學...
    可能法國人的人文科目比較好呢!

    回覆刪除