2020年12月8日 星期二

聖誕史多倫麵包 Stollen @ 2020

前陣子, 專員忽然問我什麼時候會做 Stollen

說真的, 我因事不在狀態

也沒有什麼動力

對於聖誕烘焙, 興趣缺缺

然而那人的「煩音」確實有效 

我最終打起精神

迎來一年一度的挑戰

今年用的還是中種法

我家的 Stollen 內當然少不了那人指定的自家製杏仁膏

Stollen 既有杏仁的香味, 亦有蘭姆酒和糖漬水果的風味

 

題外話, 有天看到電視上介紹一家糕點店新推出的聖誕麵包

全麥麵團內放入提子、糖漬水果和杏仁膏

其實不就是換上全麥麵團的 Stollen 嗎

還說成是什麼新點子...🙄

 

17 則留言:

  1. 都好吖,烘焙時專心做包,就當清空一下腦袋。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實整時我都唔太專心, 好在出來都唔係太差

      刪除
  2. 専員覺得,聖誕點都要應吓節

    回覆刪除
    回覆
    1. 見到開始有得買, 所以心思思咁啦

      刪除
  3. 所有野都係萬變不離其宗,個個都話係自己的食譜,其實邊有咁多原創呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 我明白當中道理, 不過唔好講到好有創意咁, 如果係話我地restyle, modify, 我會接受多D

      刪除
  4. 這個聖誕都會“禁足”的機會大,
    大家都會留在家的了...
    唯有在家花點心思應應節...
    所以好似話...聖誕裝飾物的銷情都比往年好...

    回覆刪除
    回覆
    1. 起初話到12月15日, 唔知會唔會延長
      我D街坊已經plan緊同屋企人過節, 如果話再延長, 我真係怕好大民憤

      刪除