2020年12月28日 星期一

失敗的燒肉

第一次自家製燒肉已是N年前

這是第二次

效果不似預期

燒肉的味道不錯

只是燒肉皮不鬆化、脆口、有點硬

相信是因為鬆針不夠

當天我還差點氣得爆血管

我拜託某人將燒肉斬件 

某人卻用上了鋸齒刀

 

結果燒肉「甩皮甩骨」上碟

我在嘀咕為什麼燒肉皮不鬆脆時

某人提議我下次先把豬皮去掉才烤焗

小丸子經典三條線即時在我臉上出現

 

19 則留言:

  1. 哈哈哈,切咗啲皮先。專員真係唔知燒肉嘅靈魂係乜。

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來佢真係唔識架喎
      可以想像我當時個表情會如何

      刪除
  2. 佢應該出電鋸,下次提佢

    回覆刪除
  3. 係個皮唔脆啫,味道好咪得囉,下次再嘗試,我家阿姐都係自己整燒肉食

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都見好多人自己整, 上次都好地地, 今次真係大失所望

      刪除
  4. 不懂吃燒肉的男人,哈哈!

    好奇一問,咁食德國咸豬手,專員會不會去掉皮才煮/吃呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來佢真係唔識架喎
      你放一百個心, 佢係唔會食豬腳架, 所以我亦無整過燻蹄之類嘅野

      刪除
  5. 香港都有唔少人自家製燒肉 - 用光波爐烤製。

    回覆刪除
  6. 好有勇氣,燒肉的確好難整
    有機會再可以試做,會更好的

    回覆刪除
  7. 2021年

    祝願
    新年快樂
    身體健康
    一切順意

    回覆刪除