2020年12月11日 星期五

日式油淋雞

油淋雞

究竟是日式料理, 還是日本中華料理呢?

Anyway

偶然見到這個影片, 甚為吸引

決定試試

儘管不懂日文, 但有網上翻譯相助

語言障礙自然不成問題

先將雞肉炸得香脆

再淋上酸甜的薑蔥醬

因為專員不吃生的京蔥

於是我以乾蔥頭代替

醬汁的香味令我想白切雞的好拍檔薑蔥蓉 😉

味道的確不錯

專員也說可以安哥 

miam~miam~  😋


 

15 則留言:

  1. 回覆
    1. 呢個汁都幾好味, 當然酸甜度要跟自己口味調校

      刪除
  2. 炸雞配甜酸,賣飛佛呀!

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 呢個同平日食唔同, 有糖有醋, 酸酸甜甜

      刪除
  4. 我問咗wiki,原來呢個係日式廣東菜。。。。。@@

    回覆刪除
  5. 一睇做法就係變種日式中菜,架人有呢個本事將全世界料理加入日本元素,最緊要好食

    回覆刪除
  6. 我很少很少油炸食物,早前第一次嘗試半煎炸雞柳,做檸汁雞,出乎意料地好吃。你煮的油淋雞也是先炸後淋醬,做法有點似。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我都唔多炸野架
      西檸雞, 我都整個一次, 又真係幾好味

      刪除