2020年12月18日 星期五

聖誕衫

究竟什麼時候開始,  聖誕衫又彷彿成了潮流呢?  某電視烹飪節目主持也穿起 Christmas sweater 來應應節。


每次見到此類 Christmas sweaters, 我都不禁想起電影《Brigitte Jone's Diary》中, 女主角初次見男主角時,  他身穿聖誕節毛針織衫, 那時像聽到了 ugu! yuk!  老土至極。現在又流行起來。

逛超市時,  看到 Christmas sweaters 仍然擺放在當眼處。 那一款會合心水呢?


 

19 則留言:

  1. 話說早兩年聖誕和主子父母在遊輪上渡過,平安夜晩上,主子母親穿上ugly sweater,再配上互相呼應的耳環和頭飾去餐房用膳,成為全場其中一個焦點,而膽小的主子和我,只敢暗地裏滴汗,滴到落腳趾尾。^^”

    回覆刪除
    回覆
    1. 我睇留言時, 真係嘻嘻, 笑左出黎
      好在你62無一齊着, 唔係我怕好多人想同佢地影相 ^^

      刪除
  2. 我呢邊呢一兩年都有賣,但未見過街上有人著。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我見人買, 係街就無見人著呀
      可能係聚會先著掛

      刪除
  3. 好彩這裡全年夏天,唔可能著sweater XD。。。

    回覆刪除
  4. 無咩留意聖誕有呢啲,應該呢邊都唔興

    回覆刪除
    回覆
    1. 我見呢度近幾年成日都有promo架, 我估應該都有人買至會咁

      刪除
  5. 聖誕節著聖誕冷衫係英國傳統。上星期五就是Christmas Jumper day。無論返工返學都要著。我會帶accessories 代替。

    回覆刪除
  6. 我一定唔會著,但d商場超市d員工都有戴頂帽

    回覆刪除
    回覆
    1. 我記得大家咩, 大咩活, 佢地都有戴聖誕帽

      刪除
  7. 我覺得疫情令人變得沒安全感,過聖誕也不像以往開心,所以想守著一些傳統,找回安心感。(起碼我是這樣想,今年想好好過聖誕。)

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我今年都無咩心情過節, 但盡量都做番之前嘅野, 焗下野送禮咁啦

      刪除