2019年9月23日 星期一

圓潤

世界就是不公平, 人「圓潤」了猶如死罪 (本人親身感受😝 ),  寶貝毛孩「圓潤」了,  我又會覺得他們蠻可愛。  

圓滾滾第一號非 Rouquin 莫屬。 Rouquin 和少爺體重都超過 5kg,  Rouquin 比少爺稍重。 


我最喜歡他這傻呼呼的樣子。


就連小野貓都有了小肚子。 他先前的腳傷已經痊癒, 走路沒有一拐一拐。 他發福不只是我家的功勞, 隔壁鄰居也有份兒。 原來他除了會來我家討吃, 也會吃鄰居的剩菜。 
他的眼神好像在問我為什麼要拍他。 😆

16 則留言:

  1. 人類只有BB期有圓潤可愛籌碼
    佢直情問你:影夠未🤔

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 好食應該係, 係咪好住要問下佢地

      刪除
  3. 3隻個樣都好鬼梳肝!

    睇片時諗,仲乜無影到妳拍(pat)佢,原來係我諗多咗,係影佢嘅“拍”,哈哈!

    回覆刪除
  4. 貓地係要肥嘟嘟至得意可愛

    回覆刪除