2019年9月7日 星期六

有限期??

看到友人在臉書分享了這個 post,  我覺得蠻有用, 也在這「些牙」啦。

以上的食物標示的限期限期已過, 其實依然可以食用。


乳酪:  直至限期後三個月
芝士:  直至限期後兩星期
牛奶:  直至限期後兩個月
朱古力:  直至限期後兩年
罐頭類/冷凍食品/乾貨:  直至限期後幾年
香腸/火腿:  直至限期後兩星期
蜜糖: 沒有限期

之前我已有高人教路, 乳酪、芝士及牛奶即使過了期一陣子, 也可以繼續食用, 不用扔掉浪費。 當然有些東西過了期仍用的話, 的確會對健康有害啦。



14 則留言:

  1. 好多都唔使理會,尤其d乾貨香草之類,冇出蟲發霉,根本唔存在"有效期"

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前我老媽見月餅有霉, 都係切左個部分, 然後照食 😆

      刪除
  2. 藥過咗期我都照食,咁當然只係短時間內啦,但「有啲野」,就算未夠期都唔應該用啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你講得啱, 有D野唔過期都唔應該用

      刪除
  3. 個人經驗古力過咗一年其實味道冇咁好.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好少等一年之後至食, 唔知味道會唔同 😆

      刪除
  4. 一般啲食物過咗期未變壞我都會仲食,通常買咗嘢返嚟都會盡快食用,因為唔想浪費

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 如果開左無發臭無變味, 我都會照用

      刪除