2019年9月11日 星期三

Bretzels sucrés 蝴蝶餅甜麵包

還有個多星期後便踏入秋季, 現在早晚已經比先前涼快,  因此我的自在人生自學麵包課又可以開班啦。😁

是日練習: Bretzels sucrés 蝴蝶餅甜麵包。


Bretzel 蝴蝶餅通常都是鹹的。 Bretzels sucrés 顧名思義就是甜麵包, 用的是牛幼麵包麵團, 造成蝴蝶形, 最後配上珍珠糖烘烤。 


我做第一個麵包時, 技巧掌握得不太好, 結果蝴蝶變成了豬鼻。😆

16 則留言:

  1. 捉實兩頭揈,交叉雙手搭埋

    回覆刪除
  2. 有冇人叫你加D椰絲...XXD

    回覆刪除
  3. 做得靚啊!
    香港天氣還很熱呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢度無之前熱, 仲有D涼, 可以開焗爐啦 ^^

      刪除
  4. 功多藝熟,好快會做得更好。 我鍾意食包包,鹹和甜都得。

    回覆刪除
    回覆
    1. 整第一個太唔似樣, 之後個D都叫做見得下人

      刪除
  5. 即係pretzels? 呢個鹹甜都好味,咁當然我會like甜多啲啦!

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 你唔講我唔記得今日中秋 ^^
      呢度早晚已經唔熱, 我有街坊話佢夜晚開左暖爐

      刪除