2019年9月26日 星期四

Friands 千層酥

這陣子我想學做酥皮, 可是烘焙書上的食譜牛油的份量甚為嚇人。 想起了友人給我XX會的食譜, 拿出來看看,  當中麵粉合共150g,  裹入用牛油用上70g, 所需份量不多, 不妨作為練習一試。

當然做出來的酥皮份量也不會太多, 因此我用來做了 Friands 千層酥。 

Friand 是酥皮裡包着絞肉、火腿、芝士, 通常當作頭道菜或主菜前的小吃。 我第一次做時, 以白汁芝士蘑菇火腿作饀料。 酥皮的味道較貼近麵包, 不太像牛角包的質感, 不過還是不錯吃。我一邊吃, 一邊想起了老家的雞批。

繼續練習,  Practice makes perfect。  第二次的饀料換上了咖哩碎牛肉, 還放入了薯仔粒及蘑菇。  

第二次比第一次做得較得心應手, 而且千層酥的味道也不錯, 算是另類的咖哩角吧。 😄

  

13 則留言:

  1. 酥皮我只會考慮買現成,睇唔到落好多牛油,罪惡感冇咁大嘛.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都有咁諗過, 不過最近發神經想學

      刪除
  2. 由酥皮做起嘅餡角,真係好有誠意呀!哈哈,法式雞批、法式咖哩角,我幾鍾意呢啲配搭同口味!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係我最近想學點整啫
      有誠意, 有人會覺得我發左神經 XXD

      刪除
  3. 我以前有學過做酥皮,但怕麻煩冇再做,你好有心機👍👍

    回覆刪除
    回覆
    1. 想學整嘛, 可能以後我又唔會想整

      刪除
  4. 我家阿姐都曾經整過咖喱角比我試食,用日本咖喱加雞肉做饀

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢度無日本咖哩賣呢
      如果有, 我會試下

      刪除
  5. 同做蛋撻一樣,驚油,就唔好自己整。 我都唔睇得D牛油,但好鍾意囉。

    回覆刪除
    回覆
    1. 酥皮蛋撻係我下一部想整, 可惜唔夠模

      刪除
  6. 70g牛油曲奇都要啦,絕對安心
    咖哩角超級正,我要2個🤗

    回覆刪除