2019年9月2日 星期一

撫養權

上回說到電影《Wasabi》, 電影中 Jean Reno 跟廣末涼子的關係, 令我想起法國電視二台幾個月前的專題報導。

當一段關係結束, 兩人又有子女的話, 一般而言, 子女與父母的關係不會因為兩人分開而切斷。  個案一: 子女平均分配時間, 居住父母不同的家中, 例如這星期跟爸爸住在一起, 下星期就和媽媽生活。  個案二: 為了讓子女有比較穩定的生活, 子女平日會在其中一方家中居住 (在這裡, 通常會是媽媽)。 另一方可以假期時和子女渡過, 亦可以定期探望。 
然而當法國爸爸跟日本籍太太分開後,  法國爸爸便跟子女失去聯絡。專題報導中的法國爸爸, 用盡方法打探到自己女兒去向, 跟前度要求見面時, 發生爭執, 最後前度召來警察。 有人花錢在法國打官司, 即使取到探望權,  法國的法令在日本是行不通。 曾經有法國爸爸因此而自殺。 


起初我不明白為什麼日本前度會如此堅持, 一直在說法國爸爸沒有權利見女兒。 後來才曉得, 原來日本人覺得一對夫婦分開, 另一半不再是家中一員,  所以亦等同放棄探望子女的權利。

那麼這算得是文化差異嗎?



14 則留言:

  1. 各處鄉村各處例,好正常

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有諗過, 如果係法國媽媽同日本爸爸離婚, 法國媽媽唔可以禁止日本爸爸見仔女, 咁算唔算雙重標準呢?

      刪除
  2. 所以真係要諗清楚先好生。

    回覆刪除
  3. 完全唔比見,好似有啲報復心態,最慘依然係無話語權嘅小朋友。

    回覆刪除
    回覆
    1. 報導中的小朋友都仲係 baby 又或者幾歲, 唔見之後, 都唔會再記得啦

      刪除
    2. 未必記得,但成長時可能有個缺口,當然,或者有其他人填補亦不一定。:)

      刪除
  4. 唔講真係唔知有呢個差別。

    回覆刪除
  5. 兩個大人的離離合合,最痛苦就是小朋友,包括大家養的寵物。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有無睇過 Mrs. Doubtfire? 其中一個訊息就係, 即使兩夫婦分開, 佢地對仔女嘅愛都唔會變

      刪除
  6. 我覺得要專重小朋友本身的意願,如果孩子真的好想好想見一見爸爸,做媽咪的實在沒理由阻攔吧?!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 個報導中的小朋友都只係 baby 或者幾歲, 佢地都無發言權, 之後都可能唔再記得

      刪除