2019年9月9日 星期一

兔肉

從照片中可以看出這道是甚麼菜嗎?


只要看看題目, 就已經知道啦, 還要人家猜, 我應該是傻了。😆

F夫婦友人到他們家作客, F太太煮了這道菜, 之後更送過來給專員一嚐。

在這裡認識我的人都知道我是不會吃賓尼的, 同時我也不想去學如何泡製賓尼。 我唸書時曾經有過賓尼作伴, 真的不大能接受它成了菜餚。 這個念頭是不是有些瘋狂呢?

我們可以在這裡的超市買到兔肉,  有賣整隻全兔的, 亦有兔件、免腿。 很久以前有謠傳,  在這兒賣的免肉其實是貓肉來的。 所以現在賣整隻全兔的都不會把頭切除。


15 則留言:

  1. 好多國家都好普遍食,個人選擇

    回覆刪除
  2. 小時候我會跟家人北上食野味,依家諗起都驚,除咗免,就連鹿、水魚、蛇...我都唔敢再食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都跟過屋企人食過蛇宴, 都係只此一次, 而家都唔會去蛇王咩食呢D啦

      刪除
  3. 我好鍾意食魚,但當我養魚果陣,我都會覺得我食嘅魚同我養嘅魚,其實冇咩分別......

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以我好怕睇D飲食節目, 前一分鐘話D小豬好卡娃兒, 下一分鐘就食佢地同類...

      刪除
  4. 我呢度唐人超市都有兔肉賣,不過我都唔食兔肉,我覺得兔仔係寵物嚟,兔仔好可愛,我自己都養過兔,最後比我阿娘劏咗煲湯

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢D就係寵物同家禽、家畜嘅分別
      所以我接受唔到食兔肉

      刪除
  5. 兔肉好似雞肉咁,幾好味吖.

    回覆刪除
  6. 我細時都有養兔仔,養過幾隻。 大時有食兔肉,來到英就煮兔肉。不過十幾廿年都唔食喇。

    回覆刪除