2019年9月24日 星期二

懸案

話說某街坊在垃圾桶旁邊拾得一本喵星人的健康小冊子。 


小冊子內除了記有少爺和 Rouquin 前度主人的名字, 還有一名喵星人的資料。 她懷疑這名叫 Caramel 的喵星人就是我家的 Rouquin, 所以她拍下相片, 再傳過來給我們看。


看到出世日期時, 我大吃一驚。 假如 Caramel 真的是 Rouquin 的話, 那麼 Rouquin 已經十歲了。 十歲?!   無論如何,  我都看不出他已有點年紀。這時候我想起了《孤兒怨》的 Esther?

然而我和專員也有疑問。 Rouquin 已經進駐我家四年多, 專員之前都鮮有見他出沒。  難道他出生後五年來一直被前度主人禁足, 困在室內, 否則專員沒可能沒有見過他啦。


相信又是時候要找郭探員和莫探員啦。


20 則留言:

  1. 小冊子是誰人留下?有你家寶貝的資料。

    回覆刪除
    回覆
    1. 上面個名係我兩位主子嘅前主人, 所以街坊覺得可能係 Rouquin

      刪除
  2. 呢個等於小朋友的健康記錄咭嗎﹖

    回覆刪除
  3. 咁即係前度主人都應該係街坊,但唔認識?

    回覆刪除
    回覆
    1. 你講得無錯, 佢地前主人都係住呢度, 不過佢地見到我地唔會打招呼, 佢成日同人講我地偷左佢兩隻貓

      刪除
  4. Agent Molder+ Agent Scully can never tell...

    回覆刪除