2020年3月4日 星期三

後知後覺

上星期已聽說我家附近超市的 pasta 搶購一空, 新聞亦有報導民眾入貨儲糧。 今天到超市一看, 貨架不至於空空如也, 沒有我想像中的嚴重。


其實前幾天的新聞仍是淡化疫情的嚴重性, 某電視台依然將它與流感作比較。 有次和某街坊的女兒談起, 她也是這樣說, 更說不明白世界的另一方會緊張兮兮。 我聽得彷彿烏鴉在我頭上飛過。 前天專員回來跟我說, 他跟其他人閒聊時, 偶然說起疫症, 有人還是覺得大家反應過敏而已。  

誰知道口風一轉, 法國總理前天叫大家洗手洗手, 政府昨天宣佈徵用口罩存貨及生產線。 昨晚官台 France 2 更有特備節目談疲情。 我很想知道街坊的女兒現在還有什麼話說。


今天還收到通知,  因為疫病, 三月一日至十四日期間, 禁止集會。 同時通知三月十五日的選舉投票會在另一地方舉行。 難道病毒會明白選舉的重要, 因而不來打攪?

25 則留言:

  1. 不聚集帶口罩真係好重要,你們不用坐公共交通還好點,一切要小心,大家都要平安。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢區學校都停哂, 趁墟都無埋, 只係平時都要去超市入貨

      刪除
  2. 我又係後知後覺.今日去超市先見pasta同米都冇貨(只剩低啲有機貴價貨)

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家超市出來話唔駛驚, 一定有貸供應, 派定心丸

      刪除
  3. 我呢度都開始有確診,但去超市買餸都唔覺啲人搶糧食,有口罩賣,都貴到飛起

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢個星期再去睇下, 都多番D貨, 超市都話會有貨供應

      刪除
  4. 回覆
    1. 最慘仲有大班人話唔怕, 同佢地講都哂氣

      刪除
  5. 我公司又係後知後覺,琴日突然緊張起黎,出咗指引叫同事e.g.在疫區回國後...要家居隔離,同盡量避免到訪疫情嚴重城市。

    回覆刪除
    回覆
    1. 之前專員家姐嘅同事係意大利返來, 仲係公司周圍行, 佢都話離譜

      刪除
  6. 因爲歐美都比世衛騙了,
    世衛大話連篇。。。
    :(
    所以大家都要做好防疫措施!
    保重身體!

    回覆刪除
    回覆
    1. WHO 呢一次真係無哂公信力
      我呢度起初都成日 quote 佢地, 叫人唔駛 panic, 而家就中哂伏

      刪除
  7. 有香港日本人收到大阪老婆來電話當地冇口罩廁紙,於是佢呢次返日行李內一大條廁紙同一盒口罩運返,d鬼鬼更加懵盛盛!

    回覆刪除
    回覆
    1. 爆左成個月, 佢地都覺得唔會殺到埋身

      刪除
    2. 喺新聞見機場有人帶厠紙去日本原來喺咁...

      刪除
  8. 沒有經歷過這種疫情可能會低估了吧
    HK人就比較有經驗了

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係咁同街坊講, 不過講左都係唔會明, 而家就開始識驚

      刪除
  9. 外國人心態跟HK人好唔同,始終都要小出外小接觸

    回覆刪除
  10. 唉,besides中國,真係多得世衛唔少 xyz#@。
    你們要小心呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實外國嘅危機意識真係比較差,無人戴囗罩,見面吻禮,就最易中招,而且亦無生產口罩、抹手紙中、搓手液,香港就有啲過份咗...四圍都係搶購,依家就正常啲

      刪除