2020年3月15日 星期日

第三階段

總統發表講話後, 不過是兩天光景, 總理昨晚失驚無神宣佈疫情進入第三階段。 所有不必要的商店如餐廳、酒吧、夜店要暫停營業。 食品店、藥房、銀行、菸酒店、加油站會照常營業。公共交通工具繼續運作。 第一輪市政選舉如期在今天舉行。

其實我不大明白, 政府一方面呼籲民眾減少外出, 一方面又說出來投票不成問題, 究竟這是什麼玩法呢。 

昨天的新聞報導, 記者訪問了一位餐廳老闆娘, 她依舊會和熟客行見面禮, 無懼感染, 更說那裡沒有病毒, 只是感冒而已。 不少人都有這個概念, Covid-19 = 感冒, 就是文化部長中了招, 在社交媒體報平安, 也說是患上典型的感冒症狀。我想因為媒體這三個月來都是這樣說, 已經深入民心。  正如他們現在仍然說, 只有病者才需要戴口罩, 身體健康的人並無必要。 幸好專員沒有這種思維, 否則我怕我跟他會吵得不可開交。

同時我也學要懂話不要說得太滿, 我跟人家說, 這裡沒人搶購廁紙。 昨天新聞便報導了, 超市擠滿了人, 廁紙也一掃而空, 排隊結帳也要等候一小時。

22 則留言:

  1. 白人社會對衛生某些根深柢固的頑劣誤解,將使其於今次疫程裡付出超越他們想像的沉重代價!

    佢哋幾時至會醒呢?天知道。

    回覆刪除
    回覆
    1. 希望經過今次, 真係會醒
      佢地對今次個病毒實在太不以為意

      刪除
  2. 鄰國連群體免疫都講得出,唔止白皮仲要白肺
    等d坡狗又衝出來恥笑法國人搶廁紙😅

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度都有節目笑澳洲人為搶廁紙打交, 而家佢地都狂入貨
      剃人頭者, 人亦剃其頭

      刪除
  3. 都唔多明洋人的想法,幸好專員明白,否則真係好勞氣。

    回覆刪除
    回覆
    1. 好彩佢好明白, 我見有D人真係會為左咁嗌交

      刪除
  4. 對抗疫諗法唔協調,真係慘過政見唔同。。。我早幾日都因為咁,焗住要去同老細、同事等7人去午餐聚。:(

    回覆刪除
    回覆
    1. 我上個月尾, 都要去左個家庭聚會, 當時真係好唔想去, 不過無計

      刪除
  5. 我呢度又係叫人冇病唔好戴口罩。(其實想戴都買唔到)。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢度都係, 要有醫生紙, 先可以買到

      刪除
  6. 回覆
    1. 我已經覺得慢左九拍, 有人開始係藥房狂掃口罩, 個時就要開始做野啦

      刪除
  7. 如果真係要全球70%中招有抗體
    先叫全球疫情受控
    咁大家捱到聖誕都未得

    回覆刪除
  8. 感冒痊癒後個肺唔知會唔會纖維化呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個我唔知
      我同佢地講, 當地沙士, 好多人醫番好, 都有骨枯情況, 不過佢地都聽唔入耳

      刪除
  9. 回覆
    1. 唔同思維
      可能香港人上次真係印象深刻, 所以今次特別小心

      刪除
  10. 喺喇...各國政策,日日唔同,真喺無所通從,全世界都一樣,除咗中國!
    口罩戴or唔戴,好多專家理論,各執一詞

    回覆刪除