2020年3月19日 星期四

儲糧

強制居家開始前一刻, 我最擔心的是兩位主子的糧餉不足, 儘管我們家中有儲備。  因為我不肯定寵物糧食算不算是必需品, 寵物用品店會否暫停營業。 專員因此出外走一趟, 他到達時, 已經見到有人在門外排隊。 有人大手買入, 一下子買下二十公斤或是三十公斤的糧餉, 我們算是非常小兒科。
其實少爺的糧餉比較容易攪掂, 在超市便可以買到。 反而 Rouquin 特別的貓要吃特別的糧。 要是寵物用品店關門, 家中又彈盡糧絕, 真的不知如何是好。

說起 Rouquin, 進駐我家已經五年多,  間中翻看他當時的照片, 樣子可憐兮兮, 跟現在的相比, 是兩碼子的事。 我常笑說我當年給他騙到, 上當了。



18 則留言:

  1. 最擔心店唔開,缺貨機會唔大

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家拍哂心口話唔會缺貨, 至於開唔開, 真係唔知

      刪除
  2. 主子糧食真係儲定無壞。:)

    我地呢邊雖然封城,但獸醫緊急服務診所都係24小時正常營業,至少多份安心。

    回覆刪除
  3. 寵物用品店我呢邊仍然開㗎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以我唔知咩算係必需品
      有人話書店開, 睇書解悶
      不過眼鏡鋪又唔開, 咁整爛左副眼鏡, 又點算呢

      刪除
  4. 平時我都係出去買,依家既情況,我都係網上買,送上門呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 我位麻煩主子唔係個個牌都食, 試左幾隻, 而家先肯食呢個牌子, 所以一直幫親呢間鋪頭

      刪除
  5. 我都為你哋擔心,非常時期都要為仔女儲糧。

    回覆刪除
    回覆
    1. 自己個D反而唔擔心, 佢地無得食, 就慘呀

      刪除
  6. 人同此心
    你現在做的就是我之前做的

    回覆刪除
    回覆
    1. 正所謂, 我地唔食, 佢地都要食呀

      刪除