2020年3月1日 星期日

Poulain 朱古力榛子醬

Poulain 是朱古力製造商, 法蘭西老牌子, 已經有超過百多年歷史。 最近 Poulain 推出了朱古力榛子醬, 賣點是零棕櫚油, 看來是想和 Nutella 拗手瓜, 在市場分一杯羹。

適逢推廣優惠價, 即管買來一試。 
味道跟 Nutella 無大差別, 我甚至想起金莎, 不過沒 Nutella 那麼甜。


為了隆重其事, 我更做了格仔餅來剪綵。 

如果會來法蘭西旅遊, 要買手信的話, 這個朱古力醬也是個不錯的選擇。

14 則留言:

  1. 冇棕櫚油真心緊要,起碼安心好多

    回覆刪除
  2. 冇咁甜就好,好怕太甜。

    回覆刪除
  3. 我應該係少數唔食金沙嘅港女,哈哈!

    回覆刪除
  4. 冇咁甜。。。吸引我喎.

    回覆刪除
  5. 你夠唔夠口罩?
    出入要小心
    多洗手

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度無口罩買啦
      我唯有少出去, 常洗手

      刪除
  6. Poulain 一定贏啦,我鍾意食Nutella ,不過就怕食多左棕櫚油,無益,又太甜。

    回覆刪除
    回覆
    1. Nutella 根深柢固, 見過有人一星期食一樽, 嚇C人

      刪除