2020年3月13日 星期五

總統之聲: 疫症時刻

前天已有預告總統將會跟全國有話兒, 結果他昨晚八時準時登場。 


總統並沒有如預期宣佈進入疫症第三期。 星期日的市政選舉會如期舉行, 所有學校會在下星期一開始停課。  現在政府禁止超過一千人的集會活動, 新規定或會稍後公佈。 他更呼籲老人家和身體較弱的人留在家裡, 大家減少出外, 不過就沒有如意大利的封關措施。 他亦建議能夠安排在家工作, 政府會為被逼留在家中不能上班的人提供補助。  整個講話的中心思想: 團結抗疫。

我這裡行政區的學校因應疫情已經停課。  活潑好動的小孩子又怎會願意困在家裡。 現在我常見他們在外面踏單車、玩耍, 比往常更為吵鬧。

幾天前, 總統和衛生部長走訪巴黎的一個緊急醫療服務電話中心。  大家可以在截圖中找到重點嗎?


22 則留言:

  1. 重點是:無人戴口罩?!😱

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 唔明呢邊政界不停爆, 反而東方個D一D都無事

      刪除
  3. 今日有謠言話維也納會封城。。。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我淨係知話火車停左, 唔去意大利

      刪除
  4. 無戴口罩@_@!

    我住嘅省,學校將會喺一星期March break假期後再多放兩星期假,我都估到時商場會人山人海。

    回覆刪除
    回覆
    1. 花邊新聞: 一話停課, 佢地不知幾開心, 唔返學, 唔代表唔會周圍去

      刪除
  5. 回覆
    1. 佢地總講緊病左先要戴, 無病唔駛戴

      刪除
  6. 點解佢哋咁抗拒帶口罩。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我家某人話, 因為佢地覺得病到就黎C, 先會有需要

      刪除
  7. 我見法國及歐洲各國抗疫鬆散
    好易交叉感染

    回覆刪除
  8. 回覆
    1. 有人講 BJ 賭緊, 如果大部份人感染, 會有抗體, 不過我唔知呢個說法真定假

      刪除
  9. 佢哋無帶口罩,我都覺得啲老番唔鍾意帶口罩,我呢度無見過有老番帶口罩

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地無呢個習慣, 而家仲話病左先要戴

      刪除
  10. 我既美國同事話係病人帶口罩唔好傳染比人, 唔係健康既人帶口罩

    回覆刪除
    回覆
    1. 我谂好多人以為病症輕微或只是普通流感
      根本冇意識要戴口罩四圍播毒而不自知
      健康的人為求自保所以出街必須戴口罩!!

      刪除
    2. 同意呀, spring break 來緊, 好擔心佢地再周圍去, 疫情會越來越嚴重

      刪除
    3. 而家佢地都一樣咁講, 無病唔需要戴
      不過無病徵, 又唔代表唔係帶菌者, 可惜呢度無人咁講

      刪除