2020年3月11日 星期三

入貨

今天本來不想外出, 後來改變主意, 決定去超市入貨。 


究竟是什麼令我改變主意呢?  還不是因為有說大家要準備迎接疫情第三期。


所謂「第三期」, 即是病毒已經在全國傳播, 而且會持續八至十二星期。 踏入「第三期」, 集體活動要中止, 學校要關閉, 部分公共交通要暫停。  一旦染病, 不一定要到醫院求診, 病情較輕只需要留在家中, 醫院床位留給病情嚴重的患者所用。

On ne sait jamais... 所以我最後買了麵包、通粉、罐頭等, 即使情況不似預期, 都不用太擔心。 


24 則留言:

  1. 法國千幾宗,歐洲大檸樂

    回覆刪除
  2. 希望疫情盡快結束
    大家回復正常
    購買適當份量嘅食物用品就可以
    無需囤積居奇
    香港藝最好例子
    大家一窩蜂去搶擺全屋都係

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係入左一袋貨, 就知無發到神經, 哈哈

      刪除
  3. 法國現在疫情都唔輕,有準備係好架,一切小心,大家都要平平安安!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢邊應該仲有排攪, 大家都真係要小心

      刪除
  4. 好好保重!:)

    我哋都有入貨,但唔係日常糧食,反而係非吃不可嘅藥物和supplements。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地反而無咩要必食嘅藥, 其實我怕發起神經, 全部鋪頭要關門啫

      刪除
  5. 到法國人一日完全重視個人衛生之日,就是病毒到達頂峰而開始回落的拐點之時。

    一切小心保重,my friend.

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以我專登 cap 圖俾大家睇下, 總統巡視電話中心, 佢地都係一個口罩都唔戴, 我睇到 😳

      刪除
  6. 我呢邊都有確診,但我又唔太怕,但都入定多少少罐頭、肉類、雞蛋,都係以防萬一

    回覆刪除
  7. 英國都係進入嚴重界別。D人已經搶廁紙一星期! 其實囤廁紙都唔知有咩用!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度都有話你地個邊去到第二期啦

      刪除
  8. 世衛永遠後知各後覺, 依家先話全球大流行

    回覆刪除
  9. 買定米麵罐頭之类可以食耐D

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係買定D擺得耐嘅, 我其實想起以前打風

      刪除
  10. 乾貨都買定多D啦,減少出去次數

    回覆刪除
    回覆
    1. 意粉、罐頭入左唔少貨, 都可以頂得一陣

      刪除
  11. 我覺得今次世衛害死人,太離譜。妳小心啲呀,唔好理其他人點講,自己保護自己最重要。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個組織真係無哂公信力
      你講得啱, 大家都要小心保護自己

      刪除