2020年3月17日 星期二

Nous sommes en guerre

總統先生昨晚又亮相, 宣佈要採取更嚴厲措施, 當中包括從今天中午開始, 民眾要強制在家, 為期至少十五天。 他更重複幾次 《Nous sommes en guerre》我們在作戰。


強制在家期間, 我們依然可以出外, 不過只限上班、買必需品和看病的必要活動。 如果要出外, 我們要先在內政部下載表格填寫 (attestation de déplacement dérogatoire)。 沒有打印機的話, 手寫的也可以。
今天下午開始, 每次外出時必須帶有證明, 要是被發現違反規定, 罰款 38€, 隨後罰款會增加至 135€。 政府會出動十萬名憲兵隊和警力在固定和移動檢查點,確保大家留在家裡。

剛過去的週日, 儘管政府已經宣告進入疫情第三期, 不少人依然天空海闊人開朗, 做人愛自由, 出外散步, 在公園曬太陽。 

不曉得是不是人們對疫情不以為意, 所以政府需要加強措施。 

偶然看到這個影片, 英式幽默, 可以聊作一笑。 




23 則留言:

  1. 回覆
    1. 尋日巴黎仲有露天街市開檔, 檔主又唔戴口罩, 亦無安全距離

      刪除
  2. 好彩我呢邊出街未需填form.
    段片睇到最尾笑咗.

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲要係出一次街, 填一次, 出街俾人查問要出示

      刪除
  3. 填表?
    有無咁多人手核對?
    批得嚟都2046...

    回覆刪除
    回覆
    1. 我睇番, 我寫得唔清楚, 改番
      係要張紙傍身, 警察查時, 要出示證明

      刪除
  4. 強限制唔比出街,仲要填表,真係攪笑

    回覆刪除
  5. 看見法國做法,就像給我一次預演,多倫多這邊也一步一步行緊同一條抗疫之路^^”,祝大家都安好,多多保重!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好想知杜魯多呢排會著咩野襪

      刪除
  6. 真係唔知點收科,都係少出街安全啲。

    回覆刪除
  7. 我覺得強制,好過自願。英國唔學下野,唔知死。

    回覆刪除
    回覆
    1. 強制之餘, 仲要大家自律, 唔係都好頭痕

      刪除
  8. 回覆
    1. 因為成日以為係感冒, 好小事
      其實感冒又點同肺炎

      刪除
  9. 新聞訪問在法國香港人,話法國依家出街要填表間,好似禁閉

    回覆刪除
    回覆
    1. 張紙要傍身, 被查問時出示, 都係填名、地址咁, 唔算好煩

      刪除
  10. 原來喺真架,依家歐洲疫情嚴重,小心保重,
    香港亦對歐洲回港人仕14日隔離

    回覆刪除