2020年3月21日 星期六

菠蘿包

今年某月某日, 戚起條筋, 好想早餐時吃菠蘿包, 於是坐言起行, 化身阿茂。

晚上搓好麵團, 放進雪櫃, 低溫發酵, 翌日取出, 麵團回溫, 整形、發酵、烘焙。 等待麵團回溫時, 順道做好菠蘿皮。

實是太貪心之過, 菠蘿包差不多蓋住了整個麵包。 😆


本來想來個菠蘿油, 後來還是覺得早餐不要吃得太膩, 因此作罷。😉

20 則留言:

  1. 呢類包我幾年都冇食一次,多數食歐包or日本岩鹽包(你快d整啦☝🏻)
    你咁樣貪心絕對正確👍🏻

    回覆刪除
    回覆
    1. 我返去時, 又無食過, 返來之後又想食, 人係好矛盾

      刪除
  2. 我整都係一大塊菠蘿皮㗎。

    回覆刪除
  3. 我都心郁郁想整返麵包,依家在家好得閒~~哈哈

    回覆刪除
  4. 新鮮出爐咁正,俾我有理無理都加番塊牛油先!係呢,咁妳配奶茶定咖啡呀?

    回覆刪除
  5. 菠蘿油真係好吸引,不過一個半個都可以的

    回覆刪除