2021年1月4日 星期一

禮物

聖誕新年期間

我們都會收到友人、街坊的小禮物

百分之九十以上都是朱古力

家中某人一見到三角朱古力 

心心眼即時出現


今年最有驚喜反而是這小盆栽

 

雖然不是什麼名貴東西

但是我還是欣賞送禮人的一番心思呢


18 則留言:

  1. 三角古力只係包裝唔同?定係聖誕特別味?

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 我都係, 希望佢今次係我手上逃過一劫 ^^

      刪除
  3. 小盤栽好靚,我以前都鍾意食三角朱古力

    回覆刪除
    回覆
    1. 我反而麻麻三角朱古力, 家中另一個就超鐘意

      刪除
  4. 小盆栽很雅緻!我都like三角古力!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我反而麻麻三角朱古力, 家中另一個就超鐘意

      刪除
  5. 某人竟然鐘情三角朱古力
    盆栽你要養大佢

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢即情係fans
      希望佢係我手上唔會XX啦

      刪除
  6. 我今年收到鄰居的有酒,有朱古力。我都係送呢兩樣。 不過有個親密D就送多一盆聖誕小盆栽,原來收的人會咁開心。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 收到時真係幾開心架, 希望你朋友同我一樣

      刪除
  7. 甚麼禮物,
    都是一番祝福和心意!
    :)

    回覆刪除
  8. hehe, I love gifts, any gift... oops

    回覆刪除
  9. 我琴日見到 sparkling wine kit kat. 忍住手無買到

    回覆刪除
    回覆
    1. 上次係 Donki 買左清酒 kitkat, 都OK架

      刪除