2021年1月16日 星期六

第一場雪 @ 2021

今天下雪了 ❄️❄️

這是今年的第一場雪呀~~

起初我還沒有留意

偶然望向窗外

看見雪花紛飛

即時推門出外探看

即使冷得我騰騰震 🥶🥶

仍是覺得興奮

不消一陣子

車頂都鋪上了一層雪

雪剛下時

少爺也有出門

不到幾分鐘

他便回來了

還是 Rouquin 比較勇敢

見他搖着大屁股在雪地走 

挺可愛呀 



 

22 則留言:

  1. 啲貓腳印好清楚,好得意呢

    回覆刪除
  2. 貓腳印仔好可愛呀!佢哋著住件咁厚嘅fur coat ,應該暖過妳😜

    回覆刪除
    回覆
    1. 你又有所不知
      我家少爺出去, 如果返來凍, 佢會跳上我地度取暖, 暖夠就行返自己度 ZZZ, 好現實

      刪除
  3. 快d砌個大雪人,叮噹,你契女

    回覆刪除
  4. 喔?到一月中才下第一場雪?是不是近年都是如此?

    (記得在學生哥時有年冬天去巴黎,住在13區朋友家,尤未到除夕已大雪紛飛...)

    回覆刪除
  5. Thank you for sharing the first snow of the year 👍
    雪花紛飛, 如棉絮輕輕在空中飄, 美麗感覺 ♬︎*◡‿◡*♪
    我這裡從不下雪! 羡慕中 .. 🌨️ ❄️ ☃️️ ❅ ❆ ❃ ❊ ❉
    First Snowfall in Paris 2021 https://youtu.be/a8aEpUkMMz8

    回覆刪除