2021年1月26日 星期二

雞腿的故事

看到網友寫到在超市買雞腿「呃秤」一事, 我也在這裡分享一下我的經驗。

通常超市賣的雞腿分別是雞全腿, 雞排和棒腿。  我也曾經一時「大意」 , 買了連着脊骨的雞腿, 不過就沒有網友所說的雞屁股。

事實上, 超市相當均真, 那些連脊骨的雞腿, 包裝盒上都會標示清楚。只能怪自己當時給特價蒙蔽了雙眼, 二話不說便放在籃子, 沒留意而已。 後來還要給某人揶揄一番。  得到了教訓後, 我自此便會多留神。



16 則留言:

  1. 我買過超市平價版雞比就會見到有少少屁股,不過無所謂,真係好少好少,而且我一定會斬左去,又去皮。 買返正常的就無呢個問題。
    我好中意買法國雞,皮薄,無油脂。但個butcher 一星期只來賣一次。個個親朋好友都搭我買。

    回覆刪除
  2. 我下次要留意吓係咪有寫我睇唔到。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢度一定會寫, 我打開見到, 即時攞個包裝睇下, 原來真係都是我的錯

      刪除
  3. 有時趕時間
    邊睇得咁多吖?!
    我試過唔記得找錢就走

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地呢邊通常都係嘟卡, 所以我直到現在, 無點遇過找錯錢
      不過就入貨一定要睇單, 好多時D特價會無出現, 之後又要問攞番, 某超市職員都應該已經認得我

      刪除
  4. 好多時超市就係用哩啲技倆去促銷,
    當然自己小心為上係最重要。

    回覆刪除
  5. 我覺得買包裝肉,成日都會舖靚面嗰層,下面嘅有時就會甩皮甩骨!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢度好D, 好少甩皮甩骨, 不過買豬扒, 就會有好多細碎骨, 清理時要小心

      刪除
  6. 我淨係買雞捶,去皮雞胸,雞柳,乾手淨腳

    回覆刪除
  7. 會呃秤咩,買返來無專登秤吓佢喎!🤔

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該咁講, 因為見減價, 所以入貨, 原來有大條骨, 所以其實無咩著數咁啦

      刪除