2021年1月12日 星期二

牛油小餐包

港式麵包中

始終對甜餐包情有獨鐘 

間中要吃餐包來止止癮

最喜歡在餐包內抹上牛油

當然現在想吃便要自己做

第二天早上

煎了火腿奄烈

配上小餐包

非常港式早餐

如果還有一碗通粉

就完美啦

 

18 則留言:

  1. 一碗通粉應該唔難吖。

    回覆刪除
  2. 包包好靚仔
    我都喜歡食甜包,但宅男就愛咸包。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我都鐘意食咸包, 不過老細唔鐘意食, 如果整咸包, 我要一個食哂, 所以好少整

      刪除
  3. 我都鍾意甜包配咸食,感覺特別有茶記風味!

    回覆刪除
    回覆
    1. 靜靜話你知, 我真係幾鐘意食茶記架

      刪除
  4. 有冇椰賓,雞尾包,菠蘿油

    回覆刪除
    回覆
    1. 你又有所不知, 前排我都有整過港式包, 遲D寫

      刪除
  5. 你好像想吃什麼都能弄出來似的,厲害!

    回覆刪除
    回覆
    1. 俗語有云: 有頭髮邊個想做癩痢
      這兒鳥不生蛋, 想吃唯有自己做 T-T

      刪除
  6. 個賣相。。。好 professional 啊!
    厲害x2 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 我已經不算厲害啦
      不少廚藝精湛的更會做腸粉, 點心, etc.

      刪除