2021年1月23日 星期六

大盒小用

收到了一個包裹

應該是專員在亞馬遜買了東西

打開盒子一看

只能說三隻烏鴉又在我頭頂飛過

一個中型的紙箱

內裡只有一件少於70克的東西


我真的很想知道

負責包裝的那位仁兄/仁姐準備郵包時正在想什麼的呢?

15 則留言:

  1. 可能你放錯咗重點,專員仲訂咗嗰啲一包包嘅空氣呢. 話唔定係阿爾卑斯山㗎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 好似富士山個D都有個罐架噃, 唔通個盒就係?

      刪除
  2. 用細盒會容易唔見,所以情願用大啲既紙箱,不過用好多防撞物料,真係好唔環保

    回覆刪除
  3. 所以有人話淘寶唔環保,我見識過宅男某次收到網購物品都係咁。

    回覆刪除
  4. 如果唔係疫情,我甚少網購,就係因為好怕處理呢啲包裝野。^^”

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好少自己網上買野, 買過嘅都係搭單

      刪除
  5. 回覆
    1. 之前仲有講過D搭住佢賣野嘅網店, 有時寧願將D貨扔哂, 都唔願放佢個倉, 因為倉租仲貴

      刪除
  6. 就呢件事寫番篇日常推理〈70克郵包事件〉。

    回覆刪除