2021年1月8日 星期五

原來是黃香

出門前, 清清楚楚見到我家少爺高床暖枕, 正在睡覺。

逛了一圈回來, 我們不見他在他自己的位子上, 找了一遍, 起初沒有找到, 最後竟然見他的小腦袋從梳化套探出來。 看來他又找到了另一藏身之處。  

另一貓奴為主子辯解, 現在天氣冷, 少爺是想先把梳化睡暖了, 好讓我們坐得舒服。🙄

失敬失敬, 恕我唔識世界, 原來我家少爺十分孝順, 他也懂得黃香溫衾的故事呢。  


18 則留言:

  1. 真係識歎,咁識搵位坐。

    回覆刪除
  2. 少爺心聲:罐罐買好買滿未,夠鐘開餐啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢已經不知有幾多野侍奉, 貓奶, 貓罐頭, 貓湯, 零食, 縱壞哂架啦

      刪除
  3. 咁你識做,多多奬勵啦

    回覆刪除
  4. 貓地真係好叻,成日都搵到啲我哋好難發覺既地方匿埋,有時搵餐屎都搵唔到佢哋

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時我搵唔到, 只有出絕招, 敲罐頭

      刪除
  5. 遲啲可能卧冰求鯉,進貢給你哋。

    回覆刪除