2021年1月6日 星期三

Galette des rois 國王餅 @ 2021

今天是主顯節

自然不可以少了國王餅

超市一定將它放在當眼處

電視、電台一定有溫馨提示

大家沒可能忘掉

據說法國人每年共吃了三千二百萬個國王餅

我也入鄉隨俗

烤了國王餅

當然是我心愛的杏仁奶油 frangipane 啦

miam~ miam~ 



14 則留言:

  1. 整得好靚呀!我早兩日都有諗過想買黎食,但連出街都懶,當然唔會(識)自己整啦。^^”

    回覆刪除
    回覆
    1. 可以呀但因為我住大廈,要戴口罩落樓下pickup,返上樓又要消毒嘅話,不如按自己schedule 出去買,方便啲。

      刪除
  2. 入面有冇放個王冠㗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係放個瓷公仔係入面
      個紙王冠係食到個位戴

      刪除
  3. 睇照片,唔知個餅有幾大,
    個餅皮就好似元朗老婆餅!
    哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得似老婆餅,哈哈😄

      刪除
    2. 呢個係算大架, 應該有28cm 直徑

      刪除
  4. 係咪放你契女入去
    香港d法國餅店都有啦,4百幾一個

    回覆刪除
  5. 今年新認識一班台灣朋友,佢哋都很會整這個國王蛋糕,幾個人都有整。

    回覆刪除